Zásady pre kvalitu

Politika kvality a ochrany životného prostredia, zdravia a bezpečnosti pri práci

Vedenie spoločnosti FIBRAN d.o.o., Novo mesto, definovalo firemnú politiku kvality.

Tá je opísaná v Príručke postupov pre systém riadenia kvality a je zverejnená na všetkých dôležitých miestach v celej spoločnosti. K dispozícii je tiež na webových stránkach spoločnosti tak, aby k nej mali prístup všetky zúčastnené strany.

Kvalita v spoločnosti FIBRAN d.o.o. je založená na:

  • poslaní a vízii spoločnosti
  • ekologickom myslení zamestnancov
  • odbornej spôsobilosti každého zamestnanca
  • osobných vlastnostiach a flexibilite každého zamestnanca
  • kvalite vnútorných procesov
  • modernizácii a neustálom zlepšovaní systému riadenia kvality
  • zabezpečení kompetencií zamestnancov
  • záväzku neznečisťovať životné prostredie
  • záväzku neustáleho zlepšovania
  • záväzku na splnenie právnych a iných požiadaviek
  • podpore inovácie a užitočných návrhov od zamestnancov
  • zabezpečení podmienok pre splnenie stanovených cieľov kvality
  • každoročnú aktualizáciu zásad pre kvalitu
  • dodržiavanie európskych kritérií kvality, ktorá spoločnosti umožňuje konkurovať, rozširovať naše činnosti a zvyšovať náš podiel na trhu
  • dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci všetkými osobami zapojenými do systému
  • neustálom zlepšovaní pracovných podmienok
  • spokojnosti našich zamestnancov, zákazníkov, majiteľov a sociálneho prostredia.

 

Všetci zamestnanci sú na pravidelných stretnutiach a prostredníctvom podnikového informačného systému informovaní o politike kvality a jej cieľoch, rovnako ako o cieľoch v oblasti ochrany životného prostredia a bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Poskytovaním informácií vedenie zaručuje plné povedomie a pochopenie politiky kvality a ochrany životného prostredia. Po zoznámení sa s politikou sú zamestnanci povinní zamerať svoje činnosti na zlepšovanie politiky kvality a jej cieľov, aby dochádzalo k zlepšovaniu systému riadenia kvality, a tým aj k zlepšovaniu obchodnej činnosti spoločnosti. Vedenie spoločnosti politiku kvality pravidelne kontroluje v rámci preskúmania vedením a v prípade potreby ju prispôsobuje zmeneným podmienkam v podnikateľskom prostredí.