Politika kvality a ochrany životného prostredia, zdravia a bezpečnosti pri práci
Vedenie spoločnosti FIBRAN d.o.o., Novo mesto, definovalo firemnú politiku kvality.
Tá je opísaná v Príručke postupov pre systém riadenia kvality a je zverejnená na všetkých dôležitých miestach v celej spoločnosti. K dispozícii je tiež na webových stránkach spoločnosti tak, aby k nej mali prístup všetky zúčastnené strany.
Kvalita v spoločnosti FIBRAN d.o.o. je založená na:
- poslaní a vízii spoločnosti
- ekologickom myslení zamestnancov
- odbornej spôsobilosti každého zamestnanca
- osobných vlastnostiach a flexibilite každého zamestnanca
- kvalite vnútorných procesov
- modernizácii a neustálom zlepšovaní systému riadenia kvality
- zabezpečení kompetencií zamestnancov
- záväzku neznečisťovať životné prostredie
- záväzku neustáleho zlepšovania
- záväzku na splnenie právnych a iných požiadaviek
- podpore inovácie a užitočných návrhov od zamestnancov
- zabezpečení podmienok pre splnenie stanovených cieľov kvality
- každoročnú aktualizáciu zásad pre kvalitu
- dodržiavanie európskych kritérií kvality, ktorá spoločnosti umožňuje konkurovať, rozširovať naše činnosti a zvyšovať náš podiel na trhu
- dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci všetkými osobami zapojenými do systému
- neustálom zlepšovaní pracovných podmienok
- spokojnosti našich zamestnancov, zákazníkov, majiteľov a sociálneho prostredia.
Všetci zamestnanci sú na pravidelných stretnutiach a prostredníctvom podnikového informačného systému informovaní o politike kvality a jej cieľoch, rovnako ako o cieľoch v oblasti ochrany životného prostredia a bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Poskytovaním informácií vedenie zaručuje plné povedomie a pochopenie politiky kvality a ochrany životného prostredia. Po zoznámení sa s politikou sú zamestnanci povinní zamerať svoje činnosti na zlepšovanie politiky kvality a jej cieľov, aby dochádzalo k zlepšovaniu systému riadenia kvality, a tým aj k zlepšovaniu obchodnej činnosti spoločnosti. Vedenie spoločnosti politiku kvality pravidelne kontroluje v rámci preskúmania vedením a v prípade potreby ju prispôsobuje zmeneným podmienkam v podnikateľskom prostredí.